Friday, March 27, 2009

Di Lambung Ombak


Siapa Nama?
Rusnah Abu Samah
Nama Persatuan
Persatuan Belia Sri al Ain Selangor (BERSAMA)
Apa yang puan mahu saya katakan?
Saya mahu program yg kami mohon permit ini di benarkan berjalan
Maaf puan, sekarang sebarang permit yg berkaitan dengan perhimpunan dan ceramah di tangguhkan.
Atas sebab apa? saya bukan parti politik.
Sebab NGO lah kami tak benarkan
Selepas pilihan raya di tiga bukit, puan jumpa saya dan insyallah kita bincang







Termenung seketika...persiapan sudah buat,baner dah gantung,broser dah edar 3000 kpg,penceramah dan kumpulan nasyid dah setuju dan yg paling menguji kesabaran bila khemah dah pasang dan kerusi dah sampai.

Saya rasa saya meyusahkan ramai orang. Di harap segala pembatalan ini satu iktibar dan ada hikmah di sebaliknya. Selama 1 minggu berturut turut saya turun bekerja dengan bertungkus lumus untuk mempastikan semua dpt berjalan dgn baik dan selamat. Berat lagi mata memandang berat lagi bahu memikul. Ini adalah sedikit di antara banyak ujian yg besar.

No comments:

Post a Comment