Tuesday, January 13, 2009

BERSAMAPALESTINE.COM

asslamualikum buat teman dan pembaca blog iktibar
Saya akan mengalihkan tulisan saya,cadangan dari anda semua ke LAMAN BLOG bersamapalestin.com yg akan dilancar pada hari ke 20 Palestin berduka angkara tentera Zionis. Laman blog ini adalah untuk memaparkan semua tulisan oleh Ahli Persatuan Belia Sri al Ain(BERSAMA) dan saya akan melatih diri saya terutamanya tidak memandang sesuatu kejadian itu dengan ungkapan "kesian" atau "biarlah... itu dia,kita selamat di sini dan kita jaga keamanan kita dengan sebaik baiknya" dan kalaulah ada orang boleh berkata demikian maka butalah mata hati mereka.
Dan ibaratkan sahaja kita ini satu badan "cubit paha kanan,peha kiri terasa"kalau tidak terasa itu maknaya badan kita dah mati sebelah atau telah kebas.Dan saya ingin membawa anda semua merasai akan penderitaan saudara kita di Palestin terutamnya yg sedang bergelut dengan peluru,bom,keganasankesengsaraaan,kehilangan,kemusnahan dan kehancuran dengan apa jua perjuangan anda.Dan pihak kami akan mengadakan satu MISI KEMANUSIAAN ke palestin dalam rangka bantuan untuk rakyaat Palestin .Pastikan anda dapat menghantar info terkini untuk kita bersama meneraju perjuangan ini dan selamat bumi Ambia.
Dan dlm blog IKTIBAR ini saya akan isikan dengan tulisan yang meyantapkan selera anda dengan
MARI MASUK DAPOR!

No comments:

Post a Comment