Saturday, June 12, 2010

Buat Surat Perjanjian

Surat perjanjian? oooh tidak saya tidak mahu buat surat perjanjian dengan sesiappun sekalipun harta saya tergadai, pagi tadi saya di cadangkan oleh seseorang utk buat surat perjanjian kerana saya dah memindahkan semua khazanah saya di Jalan Reko ke Madarasah Darul Tahfiz Sri al Ain di Semenyih, katanya tujuan surat perjanjian itu kalau tuan rumah itu engkar dgn janjinya untuk bekerjasama jika terjadi satu masa nanti Darul Tahfiz itu maju dan mendapat tempat dan tuan rumah itu akan membolot semuanya.

iiis bagi saya baguslah kerana dia mahu buat sesuatu yang paling senang di dunia ini iaiatu menempa sejarah dari kerja yg dah orang buat. Bagi sayalah kalau dia mahu mengambil alih dan belok dengan cakap cakapnya, itu dah kemampuanya.

Lagi pun usaha itu dari taufiq dan hidayah Allah jua. Kalau kita buat surat penjanjian pun kalau dah dia belok dia akan buat, manusia ni hati didalamnya susah nak kita tamsilkan. Saya pasrah apa jua yg berlaku dan saya berusaha hanya kerana Allah sahaja iaitu demi anak bangsa. Saya harap tuan rumah tidak belok.

No comments:

Post a Comment