Thursday, February 23, 2012

TELAH KEMBALI LATIF IBRAHIM




Penyanyi : Latiff Ibrahim
Pilihlah Aku

Pilihlah aku (pilihlah aku)
Jadi temanmu (jadi temanmu)
Akan ku hibur hatimu

Andainya aku (andainya aku)
Jadi kasihmu (jadi kasihmu)
Akan setia selalu

Usah kau ragukan
Kasih dan sayangku
Akan ke beri cinta yang suci
Padamu

Pilihlah aku (pilihlah aku)
Jadi temanmu (jadi temanmu)
Akan bahgia hidupmu
Pilihlah aku (pilihlah aku)
Jadi temanmu (jadi temanmu)
Akan ku hibur hatimu

Andainya aku (andainya aku)
Jadi kasihmu (jadi kasihmu)
Akan setia selalu

Usah kau ragukan
Kasih dan sayangku
Akan ke beri cinta yang suci
Padamu

Pilihlah aku (pilihlah aku)
Jadi temanmu (jadi temanmu)
Akan bahgia hidupmu
Oooo akan bahgia hidupmu
Oooo akan bahgia hidupmu

Oooo hidupmu oh pilihlah aku
Hidupmu oh bahagia hidupmu
Oh pilihlah aku jadi temanmu
Oh kasih pilihlah aku
Oh kasih jadi temanmu
Jadi temanmu oh jadi temanmu
Jadi temanmu oh jadi temanmu

Latif Ibrahim adalah penyanyi pujaan ramai pada tahun 70 an,80 an dan 90 an...lagu lagu yg dia dendangkan akan jadi lagu lagu kecil dinyanyikan oleh gadis gadis di ceruk dapor atau dibilik mandi,begitu juga lagunya akan jadi siulan anak anak muda.Saya adalah antara peminatnya dan saya blh hafal lagunya ini.

Pemergian Latif Ibrahim pada usia 61 tahun pada pukul 6.05 petang di Institut Jantung Negara, Kuala Lumpur.

Allahyarham dimasukkan ke Unit Rawatan Koronari IJN pada Sabtu lalu.

Penyanyi yang juga pelakon filem itu dikenali dengan lagu Nora dan filem seperti Sumber Ilhamku dan juga pelakon teater Terima Kasih Cinta

Allahyarham meninggalkan seorang balu, Masriah Mahadan, 57 tahun, dan dua orang anak iaitu Mohd. Hazriq, 35 tahun, dan Haznally, 34 tahun.

Semoga keluarga Allahyarham tabah menghadapi saat duka ini dan takziah

Moga roh Allahyarham dicucuri rahmat. Al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment